Sunday, January 17, 2010

I-CHARGE - Produk Berkualiti yang Selamat dan Hebat

I-Charge produk aksesori kereta dari Jepun bukan saja boleh menjimatkan petrol/diesel, malah dpt menambah kuasa (horse power) kpd enjin.  Enjin jadi lebih senyap, mudah start, penukaran gear jadi lebih 'smooth', aircond lebih sejuk, lampu lebih terang, mudah mendaki jalan berbukit, top speed lebih cepat dll. 
Jaminan tukar produk yang baru dlm tempoh satu (1) tahun sekiranya rosak/tidak berfungsi dgn baik dlm tempoh tersebut.

I-Charge boleh digunakan selama 5-10 tahun (sama sepertimana produk elektrikal lain spt tv, fridge dll).  Jaminan insrance USD500,000 sekiranya kereta anda rosak disebabkan penggunaan I-Charge.  Pasaran meluas di USA, Eropah dan Jepun.  Jualan sehingga 12 juta unit pada 2006 dan telah mendapat award 'Car Goods of the Year' di Jepun. Pada tahun 2008 sekali lagi mendapat award 'Product of the Year' diiktiraf oleh Asia Direct Sales Magazine kerana pada tahun pertama sales mencapai RM46.4 juta dan telah berjaya melahirkan 3 orang jutawan iaitu Puan Hjh Rosmina, Tuan Hj Amir dan Ismail.

Terdapat beberapa produk tiruan yang tidak berkualiti dari Cina yang dijual pada harga yang lebih murah, tiada jaminan insuran dan tidak pernah mendapat award atau di iktiraf oleh mana2 pihak.  Ternyata ramai yang mengakui I-Charge dari Jepun lebih hebat, Wallahualam.

Oleh itu, jangan ragu-ragu untuk menggunakan I-Charge, produk berkualiti yang hebat dan selamat sambil anda boleh menikmati kehidupan yang anda impikan. Produk ini menjanjikan plan pemasaran yang hebat dan tidak pernah ada di dalam mana2 plan pemasaran produk2 lain di Malaysia.  Selamat menjalankan business dan selamat menikmati pendapatan hebat melalui MXB International Holdings Sdn Bhd.

Untuk pengetahuan lebih lanjut sila layari http://www.mxb2u.com/ 


Anda juga boleh menghubungi saya 019-3673856 untuk menghadiri seminar2 yang dijalankan oleh Puan Hjh Rosmina/Tn Hj Amir di Hotel De'Palma Shah Alam maupun yang diadakan di HQ di No 23 Plaza Danau 2, Jalan 109F, Taman Danau Desa, Kuala Lumpur.

No comments: